- Home
- /
- Συχνές ερωτήσεις
Ερωτήσεις
Επισκευάζουμε τα περισσότερα smartphones που διατίθενται στην αγορά, όπως τα smartphones της Apple, Samsung, Xiaomi, Honor, Nokia και Huawei.
Οι παλαιότερες συσκευές είναι γνωστό ότι επιβραδύνουν εάν έχει εγκατασταθεί μια πρόσφατη ενημερωμένη έκδοση λογισμικού, επειδή το hardware του τηλεφώνου δεν είναι εξοπλισμένο για να υποστηρίζει τις νέες λειτουργίες του λειτουργικού συστήματος.
Αφού αφαιρέσετε τη συσκευή σας από το υγρό, στεγνώστε το εξωτερικό του τηλεφώνου προσέχοντας να μην πιέσετε κανένα κουμπί. Εάν είναι δυνατόν, αφαιρέστε την μπαταρία για να μειώσετε την πιθανότητα βραχυκυκλώματος. Φέρτε το κινητό σας στην iComTech και θα αναλάβουμε εμείς την επισκευή του.
Για μία τυπική μπαταρία ενός κινητού τηλεφώνου αρχίζει να μειώνεται η απόδοσή της μετά από 1-2 χρόνια κανονικής χρήσης. Κατόπιν χρειάζεται αντικατάσταση με καινούργια.
Αν η οθόνη του τηλεφώνου τρεμοπαίζει, δεν εμφανίζει τίποτα ή έχει νεκρά εικονοστοιχεία τότε έχει υποστεί μη αναστρέψιμη ζημιά. Επικοινωνήστε μαζί μας έτσι ώστε να διαγνώσουμε τη βλάβη και να σας προτείνουμε τρόπους επισκευής.
Όχι, δεν χρειαζόμαστε την κάρτα SIM, αλλά χωρίς αυτήν δεν μπορούμε να δοκιμάσουμε πλήρως τη συσκευή σας.
Προτείνεται. Χρειαζόμαστε τον κωδικό πρόσβασης για να ελέγξουμε το τηλέφωνό σας μετά την επισκευή. Εάν δεν επιθυμείτε να δώσετε τον κωδικό πρόσβασης, ορισμένες λειτουργίες του τηλεφώνου δεν θα δοκιμαστούν, όπως κάμερα, Wi-Fi και Bluetooth, και συνεπώς δεν μπορούν να επαληθευτούν από εμάς αν δουλεύουν.
Κατανοούμε ότι το smartphone σας μπορεί να έχει ευαίσθητα και προσωπικά δεδομένα που μπορεί να μην θέλετε να βλέπουν οι άλλοι. Η εταιρεία μας δίνει ιδιαίτερη προσοχή στην προστασία της ιδιωτικότητας των δεδομένων σας. Καμία πληροφορία από τη συσκευή σας δεν θα μεταφερθεί σε τρίτους. Σεβόμαστε τους πελάτες μας.