Τα κοινωνικά δίκτυα αλλάζουν τη μορφή του εμπορίου. Λόγω της παρατεταμένης καραντίνας πολλοί επιχειρηματίες πωλούν πλέον τα προϊόντα τους κυρίως μέσω Facebook και Instagram. Η πλειοψηφία των εμπόρων άλλωστε ακόμα και σήμερα, δεν διαθέτει ηλεκτρονικό κατάστημα.
Σύμφωνα με στοιχεία του Eμπορικού Συλλόγου Αθηνών μόλις το 17% των εμπορικών επιχειρήσεων έχουν e-shop. «Στην Ελλάδα είμαστε ακόμα στην αρχή αυτού του πράγματος. Πάντως, θα προχωρήσουμε», λέει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο αντιπρόεδρος Ένωσης Ηλεκτρονικού Εμπορίου, Μάκης Σαββίδης.
Το μέγεθος της Παγκόσμιας Αγοράς του λεγόμενου «κοινωνικού εμπορίου» αναμένεται να φτάσει σχεδόν τα 2 τρισ. δολάρια μέχρι το 2026, σύμφωνα με το Globe Newswire. Η ευκολία στον τρόπο αγορών, η χρήση έξυπνων συσκευών και οι δισεκατομμύρια λογαριασμοί στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, αποτελούν πρόσφορο έδαφος. Ο σύγχρονος άνθρωπος, περνά πολλές ώρες την ημέρα μπροστά στο κινητό ή τον υπολογιστή. Πολύ περισσότερες στη διάρκεια της πανδημίας. Έτσι, μεγάλες εταιρείες και μικρομεσαίοι καταστηματάρχες μπορούν να προσεγγίζουν συνεχώς νέους πελάτες. Επιπλέον, το διαδίκτυο επιτρέπει στους καταναλωτές να συγκρίνουν και να αποφασίσουν βάσει των κριτικών που έχουν κάνει οι πελάτες. Σε αρκετές περιπτώσεις όμως οι εξελίξεις φέρνουν ανακατατάξεις αλλά και διακοπές στις συνεργασίες.
ΠΗΓΗ: CNN Greece